Trött...

Idag så är jag riktigt trött var i gbg (älvängen) haft en rolig helg med pappa och träffat "plast" syskonen;)
men idag fick man gå upp halv 6-.-' för pappa skulle till jobbet och jag fick åka hem med coolman.
men la mej på somna till halv 12^^ kom ungefär hem 7 men aja detta var ju inte så roligt att läsa kanske men än så länge är det vad som har hänt;) får se om det blir något roligt som händer idag men i veckan ska jag till gbg med en kompis och sedan träffa två andra och så klart rida^^ och är det bra väder så ska vi bada hästarna i bredared:)
men just nu saknar jag lille underbar, underbar är ett föl som jag kallar underbar för hon har ännu inget namn kommer du på något som förslag får du gärna kommentera det:))
Ha en toppen dag allihopa så ska jag försöka med det jag med:)
Kram!
Ni får en bild på min lille vovve:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0