Today:)

Hej! jag åkte ut till bredared och skulle rida Tommí och kanske göra något med dom tre andra pollarna, men bra nog så har farmor blivit bättre och kunnat börja rida Dotla lite grann och longera Garpur, det var bra för mig med för shit vad varmt det var idag:O kul att det är fint i Borås också! men som sagt hade jag tänkt att jag skulle rida Tommi och Blökk men jag tyckte det var för varmt så istället så börja jag med Blökk och tömkörde henne en tur i skogen så man kom in i skuggan (sköönT) och sedan fick det bli Tommís tur som jag även där tänkte att jag skulle rida men ikke;) så blev att jag tömkörde och longera han :) han har blivit mycket lättare att longera med tömmarna annars brukar vi bara longera honom vanligt;) efter longeringen fick han tömköras hem genom skogen där jag skada migx) haha nu har jag skadat mig två gånger i rad när jag hållt på med honom:P men blev att jag skrapa upp mitt ben lite så det var inte hans fel;) Och ikväll ska jag på Torsdagskvällen där petter uppträder och det blir med sällskap av en kompis:)
Hoppas ni haft en trevlig dag och får en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0