Svenljungas naturbruk..

Som några kanske vet så ska jag och min kompis + några jag vet vilka dom är men inte känner ska börja på Svenljungas Naturbrukskola och vi ska bo på skolans internat:)
kan ju berätta lite även om ni kan kolla deras sida.
Jag älskar måndagen och fredagens schema då alla börja 12.00 på måndagar slutar antagligen 4:a och på fredagar börjag vi nog 08.00 tills kl 12:) jätte bra tider enligt mig:P
sen har vi 15 veckors praktik där vi även får åka utomlands tex som till holland, tyskland, frankrike italien mm:)
kommer absolut komma mycket mer när jag börjar där.
när jag nu börjar den 17 så har vi haik i tre dagar, bra sätt att lära känna alla:)
/Kram jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0