Hejsan!:)

Hej alla! här är min lilla blogg där jag skriver vad som händer under dagarna i mitt liv, börjar med att berätta att jag ska börja ny skola (svenljungas naturbruksgymnasium inriktning häst) på framsidan av bloggen finns det en fil där det står svenljunga klicka på den och du är inne på min skola :)
kan ju berätta lite om dom andra filerna;)
jag har en fil där det står skola och där kan ni klicka in om ni vill se något speciellt tex att skrivit om skolan eller bara hur dagen vart och vad dagens schema var i skolan:)
sedan har jag en fil där det står hästarna där lägger jag ut om jag ridit eller hittat på något annat med hästarna osv:) eller om jag kanske berättar om hur dom mår eller bara lite fakta om dom:)
Och sen den sista filen är Design, jag har själv gjort både design och headern, Ni kan också beställa på [email protected] men skriv då DESIGN som beskrivning av mejlet annars raderas det! Ni får förklara så gott ni kan hur ni vill ha det eller så säger ni en blogg ni tycker om så kan jag få egna idéer genom att se deras design, sen kan ni också bara beställa en header, jag gör inte bara designen åt dig allså..
Jag hoppas detta kan bli en rolig blogg som ni vill kolla in på lite varje dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0