Dagen..

Hej på er alla:) idag så åkte man ut och red med syrran och en kompis, men hon ville inte rida för hon hade kramp. men jag och natta red ut natta på garpur och jag fick ta Dotla (tyvärr^^) hon och jag passar inte så bra ihop så det gick inte alls bra med henne men men ;) sen tog natta in Blökk i Paddocken men Blökk fullkomligt hatar att vara där och jobba och natta passar inte så bra ihop med henne heller så det gick inte speciellt bra så då fick jag hoppa på:D och det gick as bra för mig med henne (första gången jag red henne i paddocken annars har jag ridit ut ofta på henne) så det var super!:)
Och nu sitter jag i sängen med en underbar vän Patricia:D och imorn blir det liseberg med henne:))
GRATIS ÄR DET OCKSÅ! för Patricia har fått tre guldpass:)
Jag hoppas ni fått en rolig dag och en bra kväll:)
Kram Jasmine
Ni får en söt bild på Fölet för har inte fått bilderna som sanna tog idag;)
Var en trött tjej efter att jag hälsat på henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0