;'(

Idag åkte jag och syrran ut till bredared för att Rida, red underbara Tommí och under tiden vi stog och borsta hästarna kom jag på att detta kanske är sista gången jag rider honom, kanske inte sista men inte så regelbundet som jag gjort i flera år nu:'( Varför inte jag kan forsätta rida så regelbundet är för att jag ska som sagt flytta som kommer bli skit kul men mår jätte dåligt över det för jag kommer få både sluta rida Tommí och eldur och eldur kanske tillo med ska byta stall och flytta till varberg:((  jag vet inte riktigt hur det blir men hoppas Verkligen att jag istället kan byta rid dag till lördag eller söndag! nä fy vill inte tänka någon sådan tanke:(
svårast att lämna är Tommí för jag har en helt annan kontakt med honom han följer där jag går kommer oftast springande till mig ihagen eller så går han men han kommer alltid:')
hoppas på att skolan är så rolig att det verkligen är värt det men det hoppas och tror jag.
Kram Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0